Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ 43 ΧΡΟΝΩΝ.

ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ 43 ΧΡΟΝΩΝ.

Είχα μιά, από χέρι ειλικρινή συζήτηση με έναν, χρόνια αριστερό,
ψηφοφόρο εκ νέου του ΣΥΡΙΖΑ.
Με βάση την θετική μου, πάντα, στάση απέναντι στην κάλπη του έκανα το απλό και απλοϊκό, ίσως, ερώτημα : Για ποιό λόγο ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ ?
Η απάντηση περιείχε 7-8 "αν", 8-9 "δεν", 5-6 "οι άλλοι" και κατέληξε "έτσι είμαστε εμείς οι αριστεροί, ψηφίζουμε με συναίσθημα".
Σιγουρεύτηκα και έλυσα οριστικά το πρόβλημά μου.
- Δεν βλέπω καμμιά σωτηρία γιατι πάνω από το 80% ψηφίζουμε συναισθηματικά.
- Δεν είναι δυνατόν να δοθεί αριστερή λύση σε ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
- Το μόνο που μπορεί να σώσει αυτόν τον τόπο είναι μία κυβέρνηση Κεντροαριστερής κατεύθυνσης αλλά δεν υπάρχουν κεντροαριστεροί πολίτες.
Υπάρχουν φασίστες και αριστεροί. Άρα άκρη δεν βρίσκουμε.
Μην βιάζεσαι, οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα αλλά εγώ, που είμαι "φεγγαρι άλλου ουρανού" όπως είπε και μια φίλη και δεν καταλαβαίνω από εξαιρέσεις. Τις σέβομαι, τις υπολογίζω αλλά δεν είμαι τόσο αντιδημοκράτης να τις βάζω μπροστά από τον κανόνα.
Την Κυριακή θα ψηφίσω αλλά δεν ελπίζω. Ούτε θα ξαναελπίσω.
Απλά δεν θα επιτρέψω σε κανένα να καυχηθεί ότι του εκχώρησα το δικαίωμά μου να διαφεντεύω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ τον εαυτό μου και την πορεία του κράτους μου, με όσο βάρος διαθέτει η δική μου ψήφος.
Τελος σέβομαι το "λούφα" των οπαδών ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ. Δεν είχαν τίποτα να πουν και λούφαξαν. Τον χαρακτηρισμό "ΚΟΤΕΣ ΛΕΙΡΑΤΕΣ"
ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ. Ας είχαν την παλληκαριά να βγουν και να θεμελιώσουν τις πολιτικές (=λογικές) απόψεις τους.
Η Δημοκρατικές μου αρχές με "υποχρεώνουν" να συζητήσω με όποιον το επιθυμεί, έχει αντίθετη θέση σε κάποιο θέμα και έχει και το προσόν του διαλόγου. Σε κοκορομαχίες και παιχνιδάκια εντυπώσεων
δεν συμμετέχω.
Ευχαριστώ που είχατε την ευγενή καλοσύνη να φτάσετε διαβάζοντας το τέλος αυτής της σελίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου