Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Τα βλέμματα στραμμένα ,με μία μικρή υπόκλιση στον αληθινό :Γιώργος Φιλιππούσης


ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝ, ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΡΩΣΙΩΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ..ΑΜΗΝ


 Να καθίσω εγώ, έστω και 3 λεπτά, να ακούσω πολιτικες ειδήσεις 
ή τις προεκλογικές ομιλίες ΟΛΩΝ των πολιτικών αρχηγών 
και να μάθω τα προγράμματα των κομμάτων, με την δικαιολογία ότι έχω τηλεόραση, και πρέπει να την έχω ανοικτή και πως θα περάσει η ώρα μου και τι άλλο να κάνω τέτοια ώρα;;; και να είμαι έτοιμος να δώ τα ντιμπέιτς, για να έχω μια ιδέα, και μια ενημέρωση. ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝΕ. Ν΄ ακούσω εγώ τους πολιτικούς καραγκιόζηδες παλαιούς και νέους, που άλλο τίποτε από την κατάκτηση ή την διατήρηση της εξουσίας, δεν έχουν στο μυαλό τους και πουλάνε συγκινητικές εκφράσεις, ότι πάνω απ' όλα έχουν την σωτηρία της Πατρίδας μου, την οποίαν κατέστρεψαν άλλος πολύ άλλος λιγότερο, σαν αυτουργοί με ηθικούς αυτουργούς Εμενα και εσάς τους 7.500.000 ψηφοφόρους.
 Εδώ στον Ιησού Χριστό προσφέρανε 200 βουλευτικές έδρες, και του είπαν να σώσει την Ελλάδα και αυτός είπε έχοντας μια στάλα φιλότιμο ...« δε σφάξανε,..... δώσαμε δώσαμε....»
 Και θα βγούν διάφοροι και διάφορες, εδώ μέσα και θα λένε « πολύ μαύρα μας τα λές κύριος, και τι να κάνουμε;;; να σταυρώσουμε τα χέρια και να περιμένουμετο μοιραίο;;;;;; να μην πιστεύουμε κάσποιον σαν σωτήρα της χώρας και να τον ζητωκραυγάζουμε;;;;;;; » Κάντε ότι θέλετε καλοί μου άνθρωποι, αλλά πετάξτε τις κομματικές παρωπίδες, και μην επιτρέπεται σε κανένα να παίζει με την νοημοσύνη σας.
Πόσες φορές έχετε ακούσει πολιτικές προεκλογικές ομιλίες;;; Πολιτικές υποσχέσεις, πολιτικά προγράμματα, και μάλιστα από αξιώτερες πολιτικές προσωπικότητες;;;; Γιατί δεν σκέπτεσθε λιγουλάκι. 
 Τι γίνεται ρε πούτη μου σ΄αυτήν την χώρα, και δεν μπορεί στα πόδια της, με δικές της δυνάμεις, παρα μόνο 185 ολόκληρα χρόνια, στηριζόμαστε στα δανεια από τους ξένους λεχρίτες;;;;; Γιατί δεν μονιάζουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για το στέργιωμα της χώρας, και για τις επόμενες γενιές, έστω για τρία χρόνια μόνο, οι πολιτικοί σωτήρες του καθενός σας;;;;;; 
ΓΙΑΤΊ;;;;;;;
Γιώργος Φιλιππούσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου