Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Ανησυχίες - Αγωνίες - Σκέψεις : Νίκου Γκαρέλη.

ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ.

....!!!...Δεν Εμπιστεύομαι κανένα από τους Υπάρχοντες .....!!!..
....!!!...Δεν εμπιστεύμαι τις Προτάσεις του Συστήματος ...!!!.... ....!!!...Δεν μου αφήνουν να είμαι Ελεύθερος να καθορίσω από μόνος μου και με την ψήφο ...!!!!... ...!!!...Το σήμερα και το Αύριο της πατρίδος μου...!!!... ...!!!!!.... ..Προσκλητήριο του Συστήματος...!!!...... Συμπολίτη Συμπολίτισσα.. Στις 20 Σεμπτέβρη του 2015 μετά από 3 εκλογικές αναμετρήσεις μέσα σε 8 μήνες...Σας καλούμε....!!!... Να επιλέξετε .. ..!!!....Να Διαλέξτε ...!!!!.... ....Αλέξης Τσίπρας ΣΥΡΙΖΑ......Βαγγέλης Μεϊμαράκης Ν Δ....
Τους χρειαζόμαστε όλους αυτούς και πρέπει να επιβιώσουν..!!!.
...Σταύρος Θεοδωράκης το Ποτάμι.....Πάνος Καμμένος..ΑΝΕΛ.... ...Φώφη Γεννηματά ΔΗ.ΣΥΜΠΑΡ....Παναγιώτης Λαφαζάνης Λα.Ε... ...Δημήτρης . Κουτσούμπας Κ.Κ.Ε..... ......!!!....Αυτά είναι τα δικά μας παιδιά ....!!!!... ......!!!....Αυτούς Εμείς Εμπιστεύομαστε...!!!!... ......!!!....Από αυτούς πρέπει Να Επιλέξετε ..Πρέπει Να Ψηφίσετε....!!!... Το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει στην εκλογική Μάχη...Διότι οι δικοί μου τα δικά μου παιδιά αυτά που υπήκουσαν και έριξαν τον Γ Παπανδρέου 2011...!!!... Τους διευκολύναμε με το τρόπο που εμείς γνωρίζουμε και Ίδρυσαν την ΔΗ.ΣΥΜΠΑΡ...!!!... ...!!!..Τους είπαμε επίσης οτι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ...!!!.. Και επιστράτευσαν μέσα από το κοιμητήριο τον Ιδρυτή Ανδρέα Παπανδρέου και ζητούν την πολιτική του στήριξη Να ψηφίσουν ΔΗ. ΣΥΜΠΑΡ....!!!...

Συμπολίτη Συμπολίτισσα.. Όσοι τα έβαλαν μαζί μας ...!!!...Όσοι δεν αποδέχθηκαν τον ρόλο και την αποστολή μας ...!!!...Όσοι δεν Ικανοποίησαν τα Αιτήματα μας..!!!... Όλους αυτούς τους έχουμε βάλει στον ΚΑΙΑΔΑ της Επικοινωνίας..!!!.. Δεν τους δίνουμε το Δικαίωμα της Επικοινωνίας με τον Λαό...!!!...
Διότι όλα αγαθά Πληρώνονται...!!!...Η Επικοινωνία είναι αγαθό...!!!... Και για να έχεις την Επικοινωνία πρέπει να την πληρώσεις....!!!.... Είτε τα πληρώνεις με δικά σου Χρήματα ...!!!.. Είτε με χρήματα άλλων , του Ελληνικού Λαού...!!!...
Μία διευκόλυνση με νόμο η με ειδικές παροχές ...!!!...Είναι μια λύση και αυτός που την κάνει δεν πληρώνει τίποτα...!!!... Χάνεις όμως αυτός ο Πολιτικός την Πολιτική του Αξιοπρέπεια ...!!!.. Και γίνετε Επίορκος κατά το σύνταγμα...!!!...
....!!!!!......Και όλοι αυτοί λένε μετά ότι οι Έλληνες ...!!!....... Δεν Ψηφίζουν με την Αληθινή Έννοια της Ψήφου.....!!!!... Απλά καλούνται να νομιμοποιήσουν ,και να επιλέξουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος ...!!!....
Συμπολίτη συμπολίτισσα λένε επίσης ότι....!!!... Αυτό το σύστημα...Δεν Παράγει Φιλοδοξία..Δεν παράγει Προσωπικότητες ...Δεν Παράγει Ηγέτες....Παράγει Σκουπίδια της Πολιτικής ...!!!..
Και ότι αυτό το Σύστημα πρέπει να ανατραπεί.. Γιατί οι Έλληνες δεν Ψηφίζουν με την Αληθινή Έννοια της Ψήφου. ..
Συμπολίτη Συμπολίτισσα . Η πολιτική Γκάμα των πολιτικών που το σύστημα με προβάλει και με καλεί να διαλέξω και να ψηφίσω,...!!!!...
Κανένα από τα προβάλοντα κόμματα δεν μου περέχει την εμπιστοσύνη ...!!!...Για να με εκπροσωπήσει ....!!!!...
Κανένα από τα πρόσωπα που ηγούνται των κομμάτων....!!!!... Δεν εμπιστεύομαι να μου διαχειριστεί με ανταποδοτικό όφελος πρός εμένα ...!!!... Τα 10.000. ευρώ που δίνω το χρόνο Στο κράτος... Είτε με το 23% επί των καταναλωτικών αγαθών για να εππιβιώσω...!!!..Είτε με το 30% τον φόρο του εισοδήματος μου ...!!!...
!!!...Δεν Εμπιστεύομαι κανένα από τους Υπάρχοντες .....!!!.. ...!!!...Δεν εμπιστεύμαι τις Προτάσεις του Συστήματος ...!!!....
Δεν μου αφήνουν να είμαι Ελεύθερος να καθορίσω από μόνος και με την ψήφο το σήμερα και το Αύριο της πατρίδος μου...!!!... Απέχω η Λευκό...
10/9/2015 Νίκος Γκαρέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου