Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

όταν γράφουν οι στιχουργοί,η πένα τους πονάει.

ΝΑΙ...με διέγραψαν από την ομάδα "ευρωπαιστές"
....
,εγώ είμαι βαρβάτη και τιμώ το γυναικείο παντελόνι που φοράω ,εν αντιθέσει με μερικούς που θέλουν να λέγονται "άνδρες",μου έστειλε ένας σύντροφος - φίλος το εξής:
Ότι έχεις θά μού τά στένλεις καί εγώ θά τό αναρτώ μέχρι νεωτέρας......ποιάς νεωτέρας ? δεν κατάλαβα, τι συμβαίνει με ορισμένους ακατανόμαστους....? η απάντηση που έδωσα η εξής :(όνομα),φίλε μου θα πω εγώ : 
σε σέβομαι και σε εκτιμώ με πάσα ειλικρίνεια, έτσι έχω μάθει στην ζωή μου, αλλά πίστεψε με δεν αξίζει να ξανά βάλω τίποτα πουθενά , άλλη αξία δεν δίνω σε κανέναν, την δική μου πένα και το κύρος μου ,αν τα είχε άλλος ,θα τα πούλαγε ακριβά, λυπάμαι που δεν κατάλαβαν με ποιά είχαν να κάνουν, και εκτός αυτού ,κατάλαβα κάτι που δεν ήθελα να πιστέψω ,ότι υπάρχουν πολλά λαμόγια, και δυστυχώς ο Γιώργος τα κρατάει ακόμη δίπλα του, έτσι με αυτά τα δήθεν άτομα,τους δήθεν Παπανδρεικούς ,όλους αυτούς τους γλείφτηδες το ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ θα βαλτώσει για πάντα.σε ευχαριστώ φίλε μου ,ότι έχω να κοινοποιώ θα το κοινοποιώ στον τοίχο μου, δεν πιστεύω και εκεί να θελήσουν να με φιμώσουν, τότε να χέσω και την Δημοκρατία ,που ευαγγελίζεται ο κάθε ένας, δεν θέλω και εσένα να σε φέρω σε δύσκολη θέση, αυτοί είναι οι ωραίοι ευρωπαιστές μας,τα ωραία λαμόγια, τα σκουλήκια που σέρνονται, κατάλαβα με αυτό το σημερινό, ποιοί είναι οι φίλοι, ποιά είναι τα συντρόφια, ποιοί είναι οι μελλοντικοί βουλευτές ,είναι δυστυχώς μία μεγάλη διαπίστωση ,σκληρή ,πολύ σκληρή και λυπάμαι για τους ανθρώπους αυτούς.......( πήρα φυσικά και απάντηση) από τον σύντροφο - φίλο ,την εξής :
Έχεις εντοπίση ακριβώς πού είναι τό πρόβλημα.εμείς είμαστε στήν ξενητιά αρκετές δεκαετίες ότι αγώνα κάνουμε τό κάνουμε γιατί τό πιστεύουμε. Γιατί αγαπάμε τήν χώρα μας. Δυστυχώς μέσα στό κίνημα γίνετε μάχη ποιός θά πάρη υπουργείο ή θέση προτεραιότητα δίχως νά υπάρχει ούτε ό πρώτος λόγος ούτε ό Δεύτερος έχουν μία κουλτούρα λές καί εκπροσωπούν τό 44% τού λαού. Ή εκτίμηση καί ό σεβασμός στό προσωπό σας είναι μεγάλη παρακολουθώ τήν διαδρομή σας καί χαίρομαι πού έχω φίλους μέ υψηλό επίπεδο σκέψης καί συμπεριφοράς.
Σύντροφε - φίλε της ξενητειάς σε ευχαριστώ ,αυτό και μόνο μου αρκεί, γιατί κατάλαβα ,ότι οι αλήθειες που ξεστόμισα σήμερα ήταν καίριες...και βρήκαν τον κατάλληλο στόχο, ξεμπρόστιασα τα λαμόγια......από μία μπύρα που ακόμη δεν ήπιαμε ,θα την πιούμε όμως το Σάββατο 17/10/2015, στην θύμηση του Ηγέτη μας ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. βγήκε μεγάλη βρωμιά μερικών δήθεν συντρόφων.

2 σχόλια:

  1. Άννα Καλημέρα............!!!!!!!!!!!!!!.....Αντρίκος ΔΕΝ Ξανάρχεται, Καμιά Δεν Έχω Ελπίδα.........Τη Χώρα Κλέφτες Κυβερνούν, Τους Γνώρισα, Τους Είδα............!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή